Dėl gamintojo išsiuntimo termino nesilaikymo sąlygų, mūsų klientui reikėjo skubiai pristatyti įrengimą. Jūrų transportas klientui netiko, todėl buvo nuspręsta naudoti oro transportą. Mes, savo ruožtu, sukūrėme aviacijos logistiką, naudodamiesi multimodalinio transportavimo schema.
Bendros mašinos masės ir svorio savybės buvo kritiškai svarbios, organizuojant pakrovimą ir gabenimą reguliariais skrydžiais. Gabenimą užsakomuoju reisu klientas atmetė dėl didelių išlaidų. Atlikus išsamų tyrimą, buvo pasirinktas vienintelis priimtinas būdas įrengimui gabenti
Pradiniame etape gamintojas turėjo problemų dėl įrengimo pakuotės. Norint priimti prekes gabenimui, reikėjo įvykdyti oro linijų reikalavimus. Tam, kad būtų laikomasi būtinų reikalavimų, buvo organizuotas Taivano ekspeditoriaus vizitas tiekėjo gamykloje. Siuntėjas gavo būtinas instrukcijas.
Po įpakavimo, krovininės vietos svoris netikėtai padidėjo ir tapo kritiniu 1 pakrovimo vietai (18 184 kg). Iškilo problema, kaip įkelti įrengimą į orlaivį. Tuo tikslu buvo organizuotas bandomasis pakrovimas, kuris parodė ir patvirtino, kad galimybę pakrauti įrengimą į lėktuvą yra. Krovinys buvo užsakytas, priimtas vežti oro linijų bendrovės ir nuskrido tiesioginiu skrydžiu į Frankfurtą, Vokietiją.
Atvykus į Frankfurtą, krovinys buvo iškrautas iš orlaivio ir patalpintas oro linijų sandėlyje. Kita užduotimi tapo įrengimo pakrovimas į automobilį tolimesniam gabenimui žemės transportu. Dėl tokiam svoriui reikalingos įrangos trūkumo buvo užsakytas specialus krautuvas, kuris pakrovė krovinį į vilkiką, po to buvo organizuotas krovinio dokumentų ir tranzito formalumų tvarkymas.
Vilkikas pirmiausia pristatė krovinį į muitinę Rusijoje, o po to į paskirties vietą.