Dėl bendro krovinio svorio ir svorio savybių nebuvo įmanoma pakrauti pramoninės įrangos reguliariais reisais: nė viena oro bendrovė negalėjo priimti tokio krovinio.
Tačiau „KRAFTTRANS“ ekspertai rado sumanų sprendimą: jie pasirinko ne patį judriausią, bet tuo pačiu patogų oro uostą kliento krovininiams skrydžiams, surengė užsakomąjį oro transportą.
Negabaritiniai kroviniai iš gamintojo į išvykimo oro uostą buvo pristatyti sunkvežimiu ant specialių platformų. Pakrovimui į orlaivį buvo užsakytas 20 tonų mobilusis kranas, išorinė mobilioji įranga, be kurios neįmanoma buvo pakrauti. Prieš pakrovimą orlaivio krovinių skyrių, pakrovimo schema buvo suderinta ir patvirtinta, bendradarbiaujant su technikos specialistais.
Įkrovus įrangą orlaivyje, buvo vykdomas užsakomasis skrydis į Rusijos Federacijos paskirties oro uostą.
Krovinių gabenimo metu „KRAFTTRANS“ specialistai ne tik organizavo oro pristatymą į oro uostą, bet ir teikė susijusias transporto paslaugas: tranzito muitinės formalumų atlikimą, terminalo mokesčių sumokėjimą atvykimo oro uoste ir negabaritinių krovinių pristatymą specialiomis transporto priemonėmis pagal BTT procedūrą į paskirties vietą Volgos federaliniame rajone.
Pristatydami antrąją įrangos partiją, „KRAFTTRANS“ specialistai užsakė kitokio tipo orlaivius ir vykdė užsakomuosius skrydžius tiesiai į miesto, kuriame yra kliento įmonė, oro uostą. Įdiegus tiesiogines keliones oro transportu, bendras tranzito laikas sutrumpėjo daugiau nei 10 dienų.