Didelė patirtis gaminant gręžimo platformas bet kokioms eksploatavimo sąlygoms leido gamintojui atsižvelgti į daugelį aspektų, įskaitant reikalavimus platformoms gabenti įvairiose šalyse. Bendrovei „Belarusneft“ sukurta įranga sudaryta iš modulių, maksimaliai pritaikytų Europos kelių nustatytiems limitams, kurie leido kai kuriems elementams naudoti standartines tentines puspriekabes.
Negabaritinių „KRAFTTRANS“ krovinių pervežimo padalinys klientui suteikė galimybę pasirinkti keletą iš įrenginio importavimo galimybių, pateikė išsamias instrukcijas, kaip gauti preliminarų sprendimą dėl klasifikavimo ir organizavimo muitinės kontrolės zonos platformos montavimo vietoje. Dėl projekto apimties ir sudėtingumo beveik visus automobilius griežtai kontroliavo Vokietijos federalinės transporto priemonių agentūros (BAG) tarnybos.
KRAFTTRANS specialistai dalyvavo pakraunant pirmuosius automobilius, kad sukoordinuoti visus organizuojamus krovinių išdėstymo ir tvirtinimo
aspektus. Savo ruožtu mes gavome maksimalų palaikymą iš „Bentec GmbH“ dėl krovinio tvirtinimų į tolimesnes mašinas, kas leido žymiai sumažinti rizikas.
Iš viso gręžimo platformos pervežimui buvo įtrauka 100 sunkvežimių, iš kurių 76 transporto priemonės skirtos specialiems stambiagabaričiams ir sunkiasvoriams kroviniams gabenti, o 24 – standartinėms tentinėms puspriekabėms (82-89m3 ir MEGA 100 m3). Bendras gręžimo platformos svoris buvo daugiau nei 1800 tonų.